[divider_1px]

OERMENS

TRAIN ALS EEN OERMENS IN DE STAD

Duur: 75-90 minuten

Ren, spring, klim en klauter  dwars door de stad. Train zoals de natuur het bedoeld heeft door slim gebruik te maken van zwaartekracht, eigen lichaamsgewicht en stadse objecten. Verbeter uithoudingsvermogen, snelheid, behendigheid, coördinatie en kracht en kijk met andere ogen naar de stad.

Grondlegger van Stadswild, Angélique Heijligers, ontwikkelde in 2009 de trainingsmethode ‘Train Als Een Oermens In De Stad‘ en schreef in 2012 het gelijknamige boek.

 

[divider_1px]

CIRCUITCIRCUIT

Duur: 45-60 min.

Touwtje springen, oefeningen met eigen lichaamsgewicht, sjouwen met jerrycans, zwaaien met ketllebells en slepen met een auto- bij onze circuittrainingen kun je eigenlijk alles verwachten. Deze training is voor ieder fitnesslevel. Je traint op een intensiteit die past bij jouw niveau.

 

 

 

[divider_1px]

START MET STADSWILDSTART MET STADSWILD

Duur: 75-90 min.

Wil je beginnen met Stadswild? In deze training werk je aan een solide basisconditie en leer je de basic skills. We rennen een route van ca. 3-4 km. door de stad en doen onderweg allerlei oefeningen met stadse objecten.

 

 

 

 

[divider_1px]

STRATEGISCH STADSWILDSTRATEGISCH STADSWILD

Duur: 75-90 min.

Teams strijden tegen elkaar. Ieder team krijgt dezelfde workout en dezelfde opdracht. Maar welk team is strategisch de sterkste? Een training waarbij je moet nadenken over rolverdeling, volgorde van oefeningen, bundelen van krachten en hoe je het andere team kunt verslaan. Een intensieve training voor lichaam en grijze massa!

 

 

 

[divider_1px]

NACHTRUN

STILTE NACHTRUN

Duur: 75-90 min.

Rennen door Amsterdam. In de nacht. In stilte. We doen oefeningen op onverwachte locaties. Push-ups in de hal van Centraal Station, walking lunges door het smalste steegje van de Wallen, jump squats op de Nieuwmarkt, burpees op de Dam. Natuurlijk is het leuk, anders, onvoorspelbaar. Maar er is meer. Tijdens de stilte-run ervaren we de kracht van stilte.

 

 

[divider_1px]

WARRIOR

WARRIOR

Duur: 60-75 min.

Je krijgt een gelijkwaardige partner toegewezen die soms je vriend, soms je vijand is. De training is een combinatie van kracht, behendigheid, snelheid en elementen uit de martial arts. De intensiteit van de training dwingt je af en toe een blik naar binnen te werpen. Tegen en voor wie strijd je eigenlijk? Choose your battles…

 

 

[divider_1px]

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJUMP ROPE

Duur: 60 min.

Met touwtje springen train je conditie, coördinatie, snelheid en souplesse. Plus: touwtje springen is een mega-calorieënkiller. We leren je de basics en special skills, waaronder de double unders, cross-overs en single leg jumps en voegen daar nog een reeks solide krachtoefeningen aan toe.

 

[divider_1px]

HANDSTAND TRAINING

Duur: 90 min.

Acrobate en ex-topturnster Mira Gleisberg geeft regelmatig voor Stadswild een handstand training. Je leert de krachtoefeningen en techniek die je nodig hebt om veilig de wereld ondersteboven te zien.

 

 

[divider_1px]

SPEELSURVIVAL

Duur: 90 min.

Het ultieme buitenspelen onder begeleiding van Survival Training-specialist Shanna. Klimmen, klauteren, zwaaien aan trapezes, vallen en weer opstaan. De survival-baan is net buiten Amsterdam. Frisse lucht dus voor de stadse longen!

[divider_1px]